Ads 468x60px

04 вересня 2013

Промо-інформаційний десант

У класичному маркетингу дії з надання бібліотечних послуг ґрунтуються в основному на зв’язках бібліотекар - читач.
«Якщо гора не йде до Магомеда , то Магомед йде до гори» - якщо не йдуть в бібліотеку, то ми йдемо до них. Так виникла ідея бібліотечного проекту «Читай, Бердичів».
Мета проекту – підвищити інтерес до бібліотеки, зробити її більш помітною і привабливою для мешканців міста.
В рамках цього проекту з початку року запроваджено промо-інформаційний десант з відвідуванням колективів шкіл та дитячих садочків, де проводили дегустацію «Книжковий дощ новинок», запросили на журнальний коктейль «У світі друкованого слова», робили рекламу нових бібліотечних послуг з використанням вільного доступу до Інтернету за програмою «Бібліоміст».
До уваги новим користувачам представили літературне попурі «Світовий бестселер». Бібліотекарі залишили для відвідувачів візитки з адресою та телефонами бібліотеки.

Blog Widget by LinkWithin

4 коментарі:

  1. А хто ж ми без читачів? Тому дуже актуальна ваша акція! А назви, а форми роботи - просто СУПЕР!!!Ми пишаємося вами, колеги!Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  2. Нам подобається робота, яку проводять працівники Бердичівської ЦБС. Дуже часто беремо з них приклад для роботи з читачами нашої філії№5. ДЯКУЄМО!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Працюючи в школі, не завжди є змога відвідати бібліотеку. Тому дуже зраділа, коди дізналася, що раз в місяць у нас в школі буває такий бібліотечний "десант". Люблю сучасну українську літературу. До нових зустрічей, колеги. Колеги, бо теж сієте розумне, добре, вічне...

    ВідповістиВидалити
  4. Час швидко плине, ставить нові вимоги перед бібліотеками. На порядку денному постало питання навчання населення інформаційній грамотності, навичкам користування публічною інформацією через інтернет. Це актуальна тема сьогодення. Молодці!!!

    ВідповістиВидалити