Ads 468x60px

06 грудня 2012

"О мить моя, натхнення моя мить"

Чи замислювались ви хто автор пісень «А льон цвіте», «Моє Полісся голубе», «Батьківська хата»? 
Так , це Іван Михайлович Сльота- український хоровий диригент, Народний артист УРСР (1979), художній керівник і головний диригент Поліського державного ансамблю пісні і танцю «Льонок», автор численних поетичних та музичних збірок, професор Житомирського державного ун-ту ім. І.Франка, член Національної спілки письменників України та Всеукраїнської національної музичної спілки.
Цю геніальну людину подарувала світу черкаська земля. Сльота Іван Михайлович народився 3 грудня 1937року селі Яснозір'я Черкаської області. Працював на Черкаському машбудзаводі. Два роки заготовляв ліс в Архангельській області, щоб заробити гроші на давно омріяний баян. В 1956 році повернувся додому і взявся організовувати художню самодіяльність у сусідньому селі Кумейки.
Армійську службу проходив в Одесі. Закінчив Одеську вечірню середню школу, згодом-Одеське музичне училище (клас баяна).
Випускник Одеської державної консерваторії імені А.Нежданової (1970; з класу баяна — за порадою Анатолія Авдієвського — перевівся на хорове відділення).
Після закінчення консерваторії переїхав у Житомир. З 1970-го року живе, працює, творить і славить Поліський край. З 2006 року носить звання «Почесний громадянин Житомира». За численні здобутки та заслуги перед Житомирщиною, значний авторитет та вагомий особистий внесок голова облдержадміністрації С.М. Рижук та голова обласної ради Й.А. Запаловський вручили Івану Михайловичу почесну відзнаку «Честь і слава Житомирщини».  
До 75-річчя з дня народження Івана Сльоти філія №1 провела музичну годину « О мить моя, натхненна моя мить». Під час заходу прозвучали записи відомих у народі пісень «А льон цвіте», «Не згорає зоря», «Ти мене замани», «Купавушка», «Батьківська хата», «Ой хотіла мене мати» та інші. Ведуча Ніна Якименко у своєму виступі звернула увагу присутніх на те, що саме мелодія пісні Івана Сльоти «У Поліськім краї» (на вірші Г.Столярчука) стала позивними Житомирського обласного радіо. 
Читачі мали змогу насолодитися чарівною музикою нашого земляка.
Blog Widget by LinkWithin

0 комент.:

Дописати коментар